Приветствую Вас Гість | RSS
Регистрация | Вход

Темы для Юкоз


Форма входу

Альбоми
Шкільні заходи [140]
Заходи бібліотеки [14]
Шкільні лінійки [10]
Учнівське самоврядування [3]

Пошук

Календар
«  Травень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Архів записів

Головна » 2018 » Травень » 3 » Загальношкільні збори
15:35
Загальношкільні збори


4 травня 2018 року в школі відбулися

Загальношкільні батьківські збори,
де було розглянуто найактуальніші проблеми виховання.

Тема виступу заступника директора з НВР Розмана В.А.

«Булінг у школі».

Василь Антонович зазначив, що нині серед учнівської молоді надзвичайно загострилася проблема насильства, здійснюваного самими дітьми одне до одного.

Охарактеризовано мотивацію до булінгу, його форми, види, соціальна структура, характерні риси «агресора», «жертви» та «спостерігачів». Шкільний булінг — явище системне й комплексне. Тому, окрім лікарів, психіатрів, психологів (які займаються зазвичай уже з тими, хто піддався цькуванню та знущанням з боку своїх однолітків і однокласників), до вивчення й профілактики цього явища повинні, безперечно, долучатись учителі, соціальні педагоги, шкільні психологи та батьки.

Про негативний вплив сучасних комп`ютерних ігор на психіку дитини ХХІ століття з доповіддю виступила директор школи Явтушенко Л.І.
Перш за все були окреслені негативні наслідки впливу комп’ютера на дитину, а саме: сидяче положення протягом тривалого часу; електромагнітне випромінювання; підвищене навантаження на зір; стрес у разі втрати інформації; порушення мовлення; імпульсивність та ситуативність поведінки; відсутність ініціативи, несамостійність; стереотипність мислення; слабка орієнтованість на майбутнє, агресивність у спілкуванні. Зазначені можливі ознаки комп’ютерної залежності у дітей: вживає їжу та робить домашні завдання біля комп’ютера; приходить з садочка чи зі школи та одразу сідає за комп’ютер; траплялються випадки, коли через комп’ютерні ігри дитина прогулює уроки; дитина забуває поїсти чи почистити зуби, засиджуючись перед монітором (хоча раніше такого не спостерігалось); перебуває у поганому, роздратованому настрої, не може нічим зайнятися, якщо комп’ютер недоступний; конфліктує, загрожує, шантажує у відповідь на заборону сидіти за комп’ютером. Директор наголосила, що батьки можуть підтримати свою дитину, ознайомившись із сайтами, якими користуються діти вдома, дізнатися про їхнє хобі або інші інтереси, пов’язані з мережею. Батьки мають домовитися з дітьми про те, що їм дозволено робити в Інтернеті, а що ні.

Ви
користання комп’ютера дитиною будь-якого віку повинно супроводжуватися постійною увагою батьків. Тільки систематичний контроль, довірливі стосунки між дитиною і батьками зможуть забезпечити виховання критичності мислення і можливість усвідомлення корисної та негативної інформації. Виступ супроводжувався показом уривків найпопулярніших серед дітей комп`ютерних ігор, що мають шокуючі сцени насильства, гомосексуальні стосунки, тощо.



 

 

 

Категорія: Шкільні заходи | Переглядів: 253 | Додав: olgagovorova793