Приветствую Вас Гість | RSS
Регистрация | Вход

Темы для Юкоз


Форма входу

Альбоми
Шкільні заходи [140]
Заходи бібліотеки [14]
Шкільні лінійки [10]
Учнівське самоврядування [3]

Пошук

Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Архів записів

Програма науково-методичного проекту 

«Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості»

Нові реалії життя в Україні, її поступове перетворення на демократичну, соціально орієнтовану країну обумовили глобальні зміни у філософії освіти, визначенні її мети, завдань, методів діяльності.

Сьогодні виникає необхідність у створенні нової школи, де учень повноцінно живе, проектує своє майбутнє, свій шлях, враховуючи власні можливості, ставлячи перед собою завдання самовдосконалення, самовиховання, самоосвіти. При цьому особливого значення набуває креативність особистості, її здатність до творчого нестандартного мислення, вміння ефективно вирішувати складні проблеми власної життєдіяльності.

Такі якості можуть бути сформовані у процесі спеціально організованих педагогічних впливів в системі освіти, яка сама є креативною, прагне до творчого вирішення проблем через використання сучасних інноваційних технологій для досягнення визначеної мети.

Головна мета проекту: розробка та апробація моделей креативної регіональної освіти, визначення основних показників творчої компетентності особистості, запровадження інноваційних технологій розвитку творчого потенціалу учнів, удосконалення системи психолого-педагогічного супроводу особистості в системі креативної освіти.

Основні завдання проекту:

  • Розробка теоретичних засад функціонування креативної освіти.
  • Відбір пакету методик діагностики творчого потенціалу учнів.
  • Створення «банку інформації» щодо обдарованих учнів школи.
  • Запровадження гнучкої системи організації навчального процесу, що відповідає сучасним тенденціям розвитку освітньої галузі та науково обґрунтованим моделям роботи з обдарованими учнями.
  • Підготовка педагогів школи до запровадження інноваційних технологій розвитку творчих здібностей учнів через удосконалення системи курсової підготовки та активізацію методичної роботи в школі.
  • Розробка рекомендацій, спрямованих на самоосвіту, створення можливостей для особистісного та професійного зростання педагогічних працівників у процесі роботи над проектом.

Учасники проекту: ШМО, кабінети, методичний кабінет школи.

Основні пріоритети проекту:

  • Визначення показників, що характеризують творчий потенціал особистості.
  • Розробка пакету діагностичних матеріалів для дослідження рівня розвитку творчого мислення учнів різних вікових груп,
  • Моніторинг якості навчання та творчої компетентності школярів.
  • Запровадження гнучких моделей організації навчально-виховного  процесу, відповідно до здібностей та нахилів учнів.
  • Використання технологій продуктивного навчання з метою стимулювання креативності учнів.
  • Впровадження інформаційних технологій, активізація самостійної роботи школярів.
  • Формування позитивної мотивації навчання та вибору майбутньої професії.
  • Допомога учням в оволодінні стратегією життєвого проектування та само реалізації особистості.
  • Зміцнення   фізичного,   психічного   та   психологічного   здоров'я   молоді,   запровадження здоров'єзберігаючих технологій освітнього процесу.
  • Підготовка педагогічних кадрів до використання інноваційних технологій та реалізації завдань креативної освіти.

Етапи роботи над проблемою:

1 етап - Підготовчий (2012-201З н.р.)

  • Конкретизація проблеми на рівні Інколи
  • Планування роботи творчих груп.
  • Створення банку інформації.
  • Визначення основних показників для системного відстеження.
  • Діагностика рівня готовності педагогічного колективу до роботи над проблемою.
  • Організація роботи психолого-педагогічного семінару з  проблеми креативної освіти.

2 етап - Організаційно-моделюючий (2013-2014 н.р.)

  • Наукове обґрунтування моделі креативного освітнього закладу.
  • Розробка відповідних проектів на рівні методичних підрозділів школи.
  • Координація діяльності методичних підрозділів у забезпеченості умов для підвищення творчої активності педагогічних кадрів.

3 етап - Креативний (2014-2015 н.р.)

  • Розробка і апробація системи діяльності школи, окремих вчителів, спрямованої на розвиток творчого  потенціалу особистості
  • Масове запровадження новітніх педагогічних технологій
  • Накопичення досвіду управління і в освітній діяльності інноваційними процесами

4 етап - Корегуючий (2015-2016 н.р.)

  • Аналіз та корекція накопиченого педагогічного досвіду, визначення його  основних ідей для  широкого запровадження.
  • Аналіз   матеріалів попередніх зрізів діагностики рівня розвитку творчого потенціалу учнів та їх навчальних досягнень
  • Участь у оглядах-конкурсах
  • Вивчення та експертна оцінка накопиченого педагогічного досвіду у відповідності із науково обґрунтованими критеріями:

  1. Актуальність
  2. Оригінальність
  3. Новизна
  4. Стабільність
  5. Збалансованість і комплексність результатів
  6. Раціональність витрат часу. Зусиль, засобів
  7. Відповідність реальним можливостям основної маси вчителів і матеріальної бази

5 етап - Підсумковий (2016-2017 н.р.)

  • Узагальнення перспективного педагогічного досвіду
  • Підведення підсумків оглядів-конкурсів
  • Підготовка матеріалів для публікації
  • Науковий аналіз результатів моніторингу
  • Підготовка підсумкової науково-практичної конференції
  • Обмін досвідом