Приветствую Вас Гість | RSS
Регистрация | Вход

Темы для Юкоз


Форма входу

Альбоми
Шкільні заходи [140]
Заходи бібліотеки [14]
Шкільні лінійки [10]
Учнівське самоврядування [3]

Пошук

Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Архів записів

8-А, 8-Б

Тема: Алгоритми з розгалуженнями для опрацювання величин.
          Елементи для введення даних: текстове поле, прапорець, випадаючий список.

Переглянути і ознайомитись з презентацію


https://ppt-online.org/123821
Домашнє завдання
Опрацювати матеріал підручника § 6.5  ст. 200-211.
Дайте відповіді на запитання і запишіть їх у зошит
:
                   1. Для чого використовують перемикачі?
                   2. Як доцільно записати команди розгалуження, у яких використовуються значення властивостей поля з розкривним списком?

Тема: Величини логічного типу, операції над ними. Алгоритми з розгалуженнями для опрацювання величин

Переглянути і ознайомитись з презентацію 


 
Домашнє завдання
Опрацювати матеріал підручника с.195-205.
Виконати завдання:     5 (підручник с. 200)
 1 (підручник с. 205)
Дати відповіді на запитання (підручник с. 205)
Виконати тест
 

Тема: Величини логічного типу, операції над ними.

Д.З. Підручник § 6.3 ст 195-200

  9-А, 9-Б

Тема. Поняття персонального навчального середовища.
          Хмарні технології.
          Використання офісних веб-програм для створення спільних документів.
         Синхронізація даних.

Зміст.
1.Персональне навчальне середовище та його призначення.
2.Хмарні технології та їх використання для створення персонального середовища.

 
 

Домашнє завдання. Опрацювати параграф 9.1,ст.237. Дати відповіді на запитання на сторінці 246.
Строки виконання до 31.03
Тема: Створення простих та складних векторних зображень.
Домашнє завдання:
Опрацювання параграфів 8.2,8.3 ст. 218,227 
10 клас 

Тема: Технології опрацювання мультимедійних даних.
           Системи керування вмістом для веб-ресурсів.

ЗАСОБИ РОЗРОБКИ ВЕБ-САЙТІВ
Розробка веб-сторінок здійснюється шляхом написання їх HTML-коду
У мові HTML реалізовано засоби для:

  • створення документа, у якому визначено структуру тексту та його форматування;
  • створення гіперпосилань, які використовуються для переходу до інших сторінок або інших частин поточної сторінки;
  • створення форм для реєстрації або опитування відвідувачів сайту;
  • включення зображень, звуку, відео- та інших об’єктів до веб-сторінок
HTML-код веб-сторінки складається з:
  • тексту, який буде відображатися на сторінці;
  • тегів — команд
Переглянути і ознайомитись з презентацією (обов’язково)
 


Домашнє завдання
Опрацювати матеріал підручника с.108-118.
Виконайте завдання:
  1. Скачайте програму Audacity і запустіть її.
  2. Запишіть у програмі Audacity звукове повідомлення з текстом «Тема: Технології опрацювання мультимедійних даних. Системи керування вмістом для веб-ресурсів.»

Тема: Створення звітів за однією та кількома таблицями.
Виконати завдання:
1, 3 зі стор. 94-95 п. 3. 3.

11 клас
Тема: Анімаційні ефекти. Мультимедіа на веб-сторінках

Переглянути і ознайомитись з презентацію (обов’язково)

 

 
Домашнє завдання
Опрацювати матеріал підручника с.190-195.
1.  Опишіть послідовність команд у  CSS для створення анімації?
2. Поясніть необхідність конвертації відеофайлів?
3. Перегляньте відео на YouTube. Спробуйте створити просту анімацію за інструкцією.