Приветствую Вас Гість | RSS
Регистрация | Вход

Темы для Юкоз


Форма входу

Альбоми
Шкільні заходи [140]
Заходи бібліотеки [14]
Шкільні лінійки [10]
Учнівське самоврядування [3]

Пошук

Календар
«  Червень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

Архів записів

Головна » 2017 » Червень » 29 » Звіт директора школи перед громадськістю
09:36
Звіт директора школи перед громадськістю
Звіт 

директора Солотвинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1

Солотвинської селищної ради Тячівського району Закарпатської області

Явтушенко-Руснак Лоліти Іванівни про роботу педколективу

за 2016 - 2017 навчальний рік

У 2016/2017 навчальному році робота школи була спрямована на виконання Державної програми „Освіта”, Законів України (із змінами та доповненнями) „Про освіту”, „Про загальну середню освіту”, «Положення про загальноосвітній навчальний заклад», Державного стандарту початкової загальної освіти, Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти, «Про позашкільну освіту», «Про засади державної мовної політики», «Про охорону дитинства», «Про інноваційну діяльність», «Про соціальну роботу з дітьми та молоддю», «Про молодіжні і дитячі громадські організації», Указів Президента України «Про додаткові заходи щодо підвищення якості освіти в України», Національної доктрини розвитку освіти, Державних Програм: реалізацію державних, регіональних та районних програм у галузі освіти, інших чинних законодавчих та нормативних документів.
Заклад освіти здійснював свою діяльність відповідно до Статуту школи.
Велика увага приділялась питанням підвищення результативності в навчанні, питанням впровадження нових форм та методів навчального процесу, удосконалення уроку.

Робота над єдиною методичною проблемою «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості» піднімала на більш високий рівень теоретичну підготовку кожного вчителя, надавала чіткості, цілеспрямованості практичним заходам з різними категоріями вчителів, активізувала форми методичної роботи. Працював над цією проблемою колектив 5 років.

Аналіз роботи школи за минулий 2016/2017 навчальний рік

Інформаційна довідка
№з/п Показники
1. Мова навчання Українська
російська
2. Кількість класів
3. Кількість груп продовженого дня
4. Загальне число учнів в школі на 05.09.2016 473
прибуло 11
вибуло 19
випущено 52
є на 16.06.2017 413
5. Забезпечення дітей гарячим харчуванням 78 з них 10 пільгова категорія
6. Кількість працівників усього 53
7. у т.ч.: педагогічних 36
8. обслуговуючих 17
9. Кількість робочих місць в комп‘ютерному класі 15
10. Забезпеченість навчальними кабінетами 60%
11. Забезпеченість підручниками і навчальними текстами 76%
12. Число книг у шкільній бібліотеці ( на одного учня) 37 /з них 9 підручників/
13. Кількість їдалень (буфет –роздаток) 1
14. Кількість посадових місць у їдальні 80
15. Площа земельної ділянки 2 га
16 Загальна площа всіх приміщень 4346
17. навчальні приміщення 1450
18. спортивна зала 254.1

Станом на 05.09.2016 року кількість учнів - 473 учні, середня наповнюваність учнів у класах складала – 21 учнів, що у порівнянні з попереднім роком майже не змінилась.

Рік Кількість Кількість Наповнюваність
класів учнів класів
по школі
2012-2013 21 465 22
2013-2014 21 479 23
2014-2015 23 486 21
2015-2016 23 467 20
2016-2017 23 473 21
Аналіз кадрового забезпечення за 2016/2017 навчальний рік
У 2016-2017 навчальному році в школі працювало 36 вчителів. 81% від загальної кількості педагогічних працівників мають вищу освіту. 7 учителів мають середню спеціальну освіту. За штатним розписом в школі встановлено 50,5 педагогічних ставок. Сплановано потребу в педагогічних кадрах на 2017 – 2018 навчальний рік. Щорічно регулярно подається заявка до управлінню освіти Тячівської районної державної адміністрації на необхідність спеціалістів на навчальний рік. Протягом року навчальний заклад був забезпечений кадрами на 74 %. У закладі працювало:
педагогічних працівників —34 осіб (+2 вчителя знаходяться у відпустці по догляду за дитиною, +1 сумісник);
обслуговуючий персонал 17 осіб.
Педагогічні працівники мають:
а) кваліфікаційні категорії:
- «спеціаліст вищої категорії, — 16 вчителів;
- звання «старший вчитель» - 15 вчителів;
- «спеціаліст І категорії» - 2 вчителів
- «спеціаліст ІІ категорії» - 6 вчителя;
- «спеціаліст» - 5 вчителів;
- відповідають займаній посаді - 7
У закладі протягом 2016-2017 навчального року працювало:
педагогів пенсійного віку - 2 осіб;
Середній вік педагогів у школі складає 45 років . Плинність педкадрів у школі за 2016-2017 навчальний рік складає 2 %.
Навчально-виховний процес у школі здійснюють:
- директор;
- заступники директора з навчально-виховної роботи;
- педагог-організатор.
- практичний психолог
Виконання ст. 53 Конституції України, ст. 35 Закону України «Про освіту», ст. 6 Закону України «Про загальну середню освіту»

Школа постійно співпрацює з Солотвинськими дитячими дошкільними закладами. Майбутні першокласники запрошуються до школи на різні позакласні заходи: День знань, День вчителя, Осінній бал, Новий рік, Свято останнього дзвоника та випускний вечір. Учителі початкової школи співпрацюють з вихователями з питання наступності навчання. Учні відвідують святкові заходи в дитячому садку, вітають дітей.
Складено список дітей і підлітків 5-18 років з вадами розумового та фізичного розвитку, які повинні навчатися у закладах для дітей, що потребують соціальної допомоги та реабілітації.

Відвідування учнями занять знаходилось під постійним контролем з боку адміністрації школи. Це питання неодноразово розглядалось:
- на нарадах при директорові (№ 1 від 26.08.2016 №9 від 22.04.2017);
- педагогічних радах (16.11.201 №2, 03.01.2017 №3);
- в наказах №109 від 22.12.2016, №32 від 05.05.2017).
При здійсненні контролю особливу увагу було звернуто на:
1. Наявність довідок про хворобу учнів, про причини відсутності учнів.
2. Регулярність заповнення класними керівниками сторінки обліку відвідування занять учнями.
3. Збіг відсутності учнів на сторінці «Обліку відвідування» із предметними сторінками вчителів.
4. Роботу класних керівників з учнями, які не відвідували занять .
При перевірці кількості пропущених днів і уроків учнями школи виявлено, що за 2016-2017 навчальний рік пропущено:
Клас Кількість Пропущено Пропущено днів
учнів днів По хворобі За поясненнями батьків Без поважних причин
днів днів
1-11 473 14247 4269 5137 4841 /!!!!!/

Аналіз навчальних досягнень учнів
На кінець ІІ семестру 2016/2017 навчального року в школі навчалось 471 учень, з них: у 1-4 класах – 218 учнів, у 5- 11 класах – 253 учні.
У 1-2 класах оцінювання навчальних досягнень учнів здійснювалось вербально. На кінець 2016/2017 навчального року в школі навчаються в 3-4-х класах – 108 учнів, у 5-11 класах 253 учні. За результатами підсумків навчальних досягнень учнів на кінець ІІ семестру та за рік всі учні атестовані.
Класи Кількість Початковий Середній Достатній Високий
учнів рівень рівень рівень рівень
3-4 класи 108 9 33 43 23
99 – 98%
5-9 класи 204 44 84 58 18
160 – 78%
10-11 класи 49 14 16 18 1

Разом 361 67 133 119 42
294 – 81%
Найнижча якість навчання в учнів 5-9-их класів.
Організація індивідуального навчання
Згідно з Законом України «Про загальну середню освіту», Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 12.01.2016 № 8, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03.02.2016 за № 184/28314, наказом управління освіти №167 від 23.08.2016 «Про порядок роботи щодо організації індивідуального навчання учнів», заяви батьків:
- Буга О.І., медична довідка Тячівської районної поліклініки від 31.08.2016, рішення районної психолого-медико-педагогічної консультації від 26.08.2016 року №1 – Буга Лучіян Нуцович (дитина-інвалід), 6 клас – 14 годин.

Своєчасно був складений розклад занять з учнем, який знаходиться на індивідуальному навчанні і погоджений з батьками. Вчителями, які працюють з цим учнем, були складені календарно-тематичні плани відповідно до діючих навчальних планів і програм, затверджених Міністерством освіти і науки України. Аналіз виконання навчальних планів та програм свідчить, що навчальні плани та навчальні програми виконані повністю.
Успішність учня з предметів і зміст проведеної навчальної роботи обліковується в окремому класному журналі згідно з вимогами діючого Положення про індивідуальне навчання учнів та Інструкції з ведення ділової документації .
Питання щодо організації індивідуального навчання учнів:
зазначено у:
наказ №69 від 01.09.2016 року « Про організацію індивідуальної форми навчання учнів»;
наказ №96 від 10.11.2016 року «Про вивчення стану організації навчання учнів за індивідуальною формою у 2016-2017 н.р.»;
наказ №106 від 08.12.2016 року «Про підсумки індивідуальної форми навчання за І семестр 2016-2017 н.р.»;
протоколах нарад при директорові:
протокол № 1 від 26.08.2016 «Аналіз стану управлінської діяльності щодо організації навчання учнів за індивідуальною формою»;
протокол №10 від 25.05.2017 «Про підсумки навчання учнів за індивідуальною формою навчання»;
протоколах педагогічної ради
протокол №2 від 16.11.2016 «Про організацію навчання учнів за індивідуальною формою навчання».

Результати перевірки організації індивідуального навчання, ведення журналів індивідуального навчання відображено у наказі від 29.05.2017 «Про підсумки індивідуального навчання у 2016-2017 н.р.»
Методична робота в школі здійснювалась згідно плану роботи школи.
Пріоритетними напрямами методичної роботи були:
- підвищення методологічної, інформаційної, культури педагогічних працівників;
- методична підготовка вчителів за інноваційними технологіями, здійснення дослідно-експериментальної роботи, проведення діагностичної роботи, моніторингу якості освіти;
- надання практичної, науково-методичної допомоги вчителям;
- проведення атестації педагогічних працівників відповідно до Типового Положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом від 08.08.2013 № 1135 зареєстрованого в Мінюсті України 16.08.2013 № 1417/23949;
- вивчено та узагальнено ефективний педагогічний досвід вчителя англійської мови Штаба Н.Г.
З метою зростання фахової майстерності вчителів, підвищення професійного рівня молодих спеціалістів, творчого вирішення педагогічних завдань і проблем школи була організована робота шкільних методичних об’єднань:
- МО вчителів математичного циклу (голова Губан Н.Р.);
- МО вчителів суспільно-гуманітарного циклу (голова Ціпле Л.І.);
- МО вчителів природничого циклу (голова Прикоп С.Ю.)
- МО вчителів початкових класів (голова Кереші Є.В.)
- МО вчителів іноземних мов (голова Штаба Н.Г.)
- МО вчителів предметів художньо-естетичного циклу (голова Лумей О.Я.)
- МО класних керівників (голова Ціпле М.О.)
- Методичні об’єднання систематично ознайомлювали педагогічних працівників з новою інформацією, передовим досвідом, сприяли впровадженню їх у навчально-виховний процес.

Досягнення обласного, районного рівнів
Навчальний рік Кількість переможців
2012-2013 15
2013-2014 10
2014-2015 9
2015-2016 11
2016-2017 15
- Влад Даліла 8-А 4 призові місця в ІІ етапі Всеукраїнських олімпіад з фізики (І), математики (І), географії (ІІІ) та української мови (ІІІ);
- Гіренко Е.С. 10-А 2 призові місця в ІІ етапі Всеукраїнських олімпіад з російської мови (І) та правознавства (ІІ);
- Мотре Аманда 9-А ІІ місце в ІІ етапі Всеукраїнських олімпіад з фізики;
- Нийметі Геллерт 11-А ІІІ місце в ІІ етапі Всеукраїнських олімпіад з фізики;
- Камалева Ганна 11-Б І місце в ІІ етапі Всеукраїнських олімпіад з російської мови;
- Капаци Андрій 9-Б ІІ місце в ІІ етапі Всеукраїнських олімпіад з російської мови;
- Ткач Власта 11-А ІІ місце в ІІ етапі Всеукраїнських олімпіад з правознавства;
- Йовдій Дарина 8-А ІІ місце в ІІ етапі Всеукраїнських олімпіад з математики;
- Роман Влада 10-А І місце в ІІ етапі Всеукраїнських олімпіад з англійської мови;
- Негре Луїза 10-А ІІІ місце в ІІ етапі Всеукраїнських олімпіад з астрономії;
- Дан Василь 11-А ІІІ місце в ІІ етапі Всеукраїнських олімпіад з інформатики;
- Мокану Корнелія 5-А ІІ місце в ІІ етапі Міжнародного конкурсу імені П.Яцика;
- Вовканець Даніель 5-А І місце в ІІ етапі мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді ім. Т.Шевченка;
- Боднар Патрісія 11-Б ІІІ місце конкурсу захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України, секція «Соціологія»;
- Гіренко Ельвіра 10-А ІІІ місце конкурсу захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України, секція «Правознавство»;
- Камалева Ганна 11-Б ІІ місце конкурсу захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України, секція «Російська література»;
- Роман Влада 10-А І місце конкурсу захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України, секція «Філософія»;
Учні школи щорічно беруть участь у конкурсах «Геліантус», «Олімпус», «Кенгуру», «Левеня», «Соняшник», та інших.

Мета виховної роботи «Формування морально-духовної життєво компетентної особистості, яка успішно самореалізується в соціумі як громадянин, сім'янин, професіонал. Виховна мета є спільною для всіх ланок системи виховання та є критерієм ефективності виховного процесу».
Виходячи з теми та реалізовуючи основну мету школи, визначено пріоритетні напрямки роботи, які було реалізовано протягом 2016/2017 навчального року, а саме: забезпечення всебічного розвитку особистості учня в процесі навчання і виховання; формування в учнів патріотичних почуттів, виховання національної гідності, правосвідомості;формування почуття особистої причетності до збереження природних багатств; виховання поваги до Конституції, законодавства України;виховання і розвиток потреб у здоровому способі життя, збереження і зміцнення фізичного і психічного здоров’я учнів як найвищої соціальної цінності, активізація роботи органів учнівського самоврядування, робота з батьківською громадськістю.
В основу діяльності школи покладено принцип гуманізму, демократизму, незалежності від політичних, громадських та релігійних організацій, поєднання загальнолюдського і національного взаємозв’язку, розумового, морального, фізичного і естетичного виховання, науковості, диференціації, індивідуалізації змісту і форм освіти, розвиваючого характеру навчання.
Над реалізацією мети і завдань виховної роботи в школі в 2016/2017 навчальному році працювало 10 класоводів 1-4 класів, 13 класних керівників 5-11 класів, педагог-організатор, практичний психолог, заступник директора з ВР.
Протягом навчального року адміністрацією школи здійснювалась контрольно-аналітична діяльність, а саме:
- видано накази №67 від 01.09.2016 «Про призначення осіб відповідальних за здійснення контролю за здійснення контролю за умовами утримання і виховання дітей сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування»; №98 від 15.11.2016 «Про вшанування пам’яті жертв голодомору»; №99 від 21.11.2016 «Про відзначення Дня Гідності та Свободи»; №105 від 05.12.2016 «Про 25-ту річницю Всеукраїнського референдуму та підтвердження Акта проголошення незалежності України»; №108 від 22.12.2016 «Про проведення Новорічних свят»; №112 від 27.12.2016 «Про стан виховної роботи за І семестр 2016-2017 н.р.»; №3 від 20.01.2017 «Про проведення у школі тижня соборності України»; №6 від 14.02.2017 № Про вшанування подвигу учасників Революції гідності»; №10 від 24.02.2017 «Про проведення природоохоронної екологічної акції «Первоцвіти просять захисту»; №11 від 24.02.2017 «Про запобігання суїцидам серед дітей та молоді»; №13 від 01.02.2017 «Про проведення Шевченківських днів у школі»; №16 від 03.04.2017 «Про благоустрій, проведення акції «Закарпаттю – чисте довкілля» та встановлення єдиного дня з очищення території»;
- аналіз планів з виховної роботи на 2016/2017 н. р. відповідно до «Основних орієнтирів виховання учнів 1-12 класів загальноосвітніх навчальних закладів України» (засідання ШМО класних керівників, протокол №1 від 08.09.2016);
- про стан виховної роботи (протокол засідання педради №3 від 03.01.2017, протокол засідання наради при директорові №3 від 28.10.2016 «Про звіт з виховної роботи у вересні-жовтні»);
- стан виховної роботи у школі та учнівського самоврядування (протокол засідання наради при директорові №8 від 24.03.2017, «Стан виховної роботи в школі, учнівського самоврядування»).
- підсумки роботи МО класних керівників (засідання ШМО класних керівників, протокол №4 від 18.05.2017).
Робота шкільного методоб’єднання класних керівників є одним із головних чинників успішного виховного процесу.
Мета роботи ШМО класних керівників – підвищення фахового рівня класних керівників.
Робота ШМО спрямована на системний підхід до виховання учнів, підготовку їх до життя і праці, впровадження в практику школи ідеї національно-патріотичного виховання.
Відповідно до плану роботи школи та плану роботи ШМО класних керівників протягом року були проведені 4 засідання, на яких обговорювалися питання теоретичного та практичного характеру. МО надавали посильну допомогу проведенні загальношкільних заходів, виставок,лінійок, урочистостей. На жаль, на слабкому рівні проводилася робота із поширення передового педагогічного досвіду, хоч значна кількість класних керівників мають великий досвід роботи, І та вищу кваліфікаційну категорії, педагогічне звання «старший вчитель», якось «немодним» стало проведення відкритих виховних години, на яких би молоді колеги мали змогу ознайомитися з прийомами та методами роботи.
Відповідно до річного плану роботи протягом року проводилися загальношкільні виховні заходи. Найбільш активними піл час підготовки та проведення заходів були учні 2-А та 4-А класів (класоводи Кереші Є.В. та Свирида С.Г.), 6-А та 6-Б класів (класні керівники Тракслер К.Я та Губан Н.Р.), 10 та 11-А класів ( Бенедек О.Ю. та Нийметі К.О.), 7-А та 5-А класів ( Бакай Ж.Є., Лумей О.Я.). малу активність проявили класні колективи 9-А, 9-Б, 11-Б та 2-Б класів.
Результативною у школі в 2016-2017 навчальному році була і робота спортивних гуртків: східні єдиноборства, ручний м’яч, футбол та шаховий гурток. Пропаганда здорового способу життя, участь у різного роду змаганнях, багаточисленні перемоги на районному та обласному рівнях. Про успіхи наших спортсменів свідчать нагороди, вручені на святі Останнього дзвоника.
В школі функціонують гуртки художньо-естетичного спрямування, вихованці яких були учасниками загальношкільних та селищних свят (День селища, Різдвяна коляда, Міжнародний день захисту дітей).
Про високі результати виховної роботи свідчать перемоги у районних конкурсах:
- Виставка декоративно- прикладного мистецтва – І місце – Она Юрій-Александрій 3-А
- Районний конкурс «Ерудит» - І місце Негре Луїза 10-А;
- Конкурс «Лист солдату» - ІІІ місце Негре Луїза 10-А;
- Конкурс на кращий відеоролик про національно-патріотичне виховання – І місце;
- Всеукраїнська молодіжна гра «Джура» - ІІ місце» команда «Чорногірські соколи»;
- Фотоконкурс «Моя Україна» - переможець Назарович Юліанна 7-А;
- Початкове технічне моделювання – ІІ місце ;
- Участь у районному фестивалі «Різдвяна зірка»;
- Участь у акціях «Великодній кошик для воїнів АТО», допомога постраждалим у зоні АТО, акція «Від серця до серця» (542 грн.), збір коштів «Червоний крест», тощо
Мета і завдання виховної роботи були реалізовані у школі, але поряд із зазначеними позитивними моментами у роботі мають місце й окремі недоліки:
- потребує більш якісної систематизації робота правової освіти та превентивного виховання учнів;
- недостатня спільна роботи ШМО класних керівників та органу шкільного самоврядування;
Охорона життя і здоров’я дітей
В школі було проведено профілактичний поглиблений медичний огляд учнів. За результатами медичного огляду учнів було складено списки розподілу учнів за медичними групами для організації занять фізичною культурою.
Питання проведення та підсумки поглибленого медичного огляду учнів розглядалась на нарадах при директорі (протокол №4 від 24.11.16 та №8 від 24.03.2017 ).
За результатами медичного обстеження прослідковується динаміка захворюваності дітей закладу в 2016/2017 навчальному році.
Із 473 учнів школи:
• Здорові – 389 учнів
Відносяться:
• до підготовчої групи здоров’я – 37 учнів;
• до спеціальної групи здоров’я – 47 учнів
Всього хворіють різними хворобами по школі 84 учні, що складає 18 % від загальної
кількості учнів.

З метою засвоєння учнями знань, умінь, переконань, які необхідні кожній людині для збереження життя і здоров’я, вівся комплекс виховних заходів з :
• правил дорожнього руху;
• правил протипожежної безпеки;
• запобігання отруєнь;
• правил безпеки при користуванні газом;
• правил безпеки з вибухонебезпечними предметами;
• правил безпеки на воді;
• правил безпеки користування електроприладами, при поводженні з
• джерелами електроструму.
• вибухонебезпечними предметами, вогнепальна зброя;
• правил поведінки на залізниці.
Записи про проведення бесід робилися в класних журналах.

Охорона праці
Робота школи з питання охорони праці здійснювалась відповідно до статті 15 Закону України "Про охорону праці", "Типового положення про службу охорони праці", затвердженого наказом Держнаглядохоронпраці України 15.11.2004р. № 255 та«Положення про організацію роботи з охорони праці учасників навчально-виховного процесу в установах і закладах освіти», затверджене наказом Міністерства освіти і науки від 01.08.2001 р. № 563 (зі змінами).
Організація виконання правових, організаційно-технічних та санітарно-гігієнічних, соціально-економічних і лікувально-профілактичних заходів в школі спрямована на запобігання нещасних випадків, професійних захворювань і аварій серед працівників навчально-виховного процесу.
У плані попередження виникнення пожеж і дії під час пожежно-аварійних ситуацій в коридорі вивішено 2 стенди «Пожежна безпека» і плани евакуації учнів та працівників школи з третього, другого і першого поверхів. Також є такі стенди :
• «Цивільна оборона» ;
• «Надзвичайні ситуації природного і техногенного характеру»;
• «Перша допомога в надзвичайних ситуаціях»;
• «Уроки електробезпеки»;
• «Подбай про свою безпеку».
В кабінетах хімії, фізики, обслуговуючої праці, майстерні, спортивній залі оформлено стенд «Правила з безпеки праці». При вступі до навчального закладу проводиться вступний інструктаж, двічі на рік з працівниками школи проводиться первинний інструктаж з безпеки праці, також перед виконанням лабораторних, практичних робіт, при роботі в майстерні, заняттях фізичної культури та сільськогосподарської праці, виконанням специфічних видів робіт обов’язково проводиться цільовий інструктаж.
Для створення безпечних умов праці та навчання щорічно проводилися наступні заходи:
- комплексний іспит електроустаткування і заземлюючих пристроїв;
- перевірка обладнання кабінетів;
- перевірка спортінвентарю;
- перевірка допоміжного інвентарю техперсоналу;
- ревізія навчального обладнання в лабораторіях;
- перевірка готовності та складання актів-дозволів (на кожний кабінет окремо), майстерню, спортивний зал та спортивний майданчик на проведення занять до нового навчального року;
- перевірка питної води та отримання висновку Тячівського районного Управління Головного управління Держсанепідслужби у Закарпатській області;
- розглядалися питання охорони праці та протипожежної безпеки у школі:
- наради при директорові - протокол №1 від 26.08.2016, №6 від 19.01.2017;
- проводилися інструктажі вступний із новоприбулими, на робочому місці, вивчалися нормативні документи;
- видані накази: №49 від 16.08.2016 «Про організацію охорони праці»;
- №58 від 19.08.2016 « Про пожежну безпеку»;
- №70 від 01.09.2016 « Про створення комісії по обстеженню умов праці»;
- №97 від 14.11.2016 «Про затвердження плану заходів щодо попередження дитячого дорожньо-транспортного травматизму у 2016-2017 навчальному році»;
- №100 від 21.11.2016 «Про безпеку життєдіяльності учасників навчально-виховного процесу»;
- №101 від 24.11.2016 «Про організацію вивчення правил поведінки учасників навчально-виховного процесу на залізничному транспорті»;
- №101 від 27.12.2016 «Про безпеку життєдіяльності учасників навчально-виховного процесу під час зимових канікул»;
- №8 від 20.02.2017 «Про недопущення порушень правил безпеки експлуатації теплогенеруючих установок та виникнення аварійних ситуацій»;
- №17 від 03.04.2017 року «Про підготовку до весняно-літнього пожежонебезпечного періоду»;
- №22 від 11.04.2017 «Про проведення Тижнів з основ безпеки життєдіяльності»
- №23 від 11.04.2017 «Про затвердження Плану основних заходів цивільного захисту школи на2017 рік»;
- №24 від 11.04.2017 «Про проведення тижня безпеки дитини»;
- проведено засідання загальних зборів, на якому розглядалися правила внутрішкільного трудового розпорядку у навчальному закладі у 2016 – 2017 навчальному році;
- постійно проводився контроль за веденням журналів реєстрації інструктажів учнів з безпеки в кабінетах біології, фізики, майстерні, спортивній залі, у навчальних кабінетах, за проведенням протипожежних інструктажів та їх реєстрації в журналах;
- проводився постійний контроль за санітарним станом харчоблоку;
- здійснювалася перевірка дотримання санітарно-гігієнічних норм у закладі за наступними критеріями:
- природне та штучне освітлення, організація зорової роботи працівників;
- повітряно-тепловий режим;
- водопостачання та каналізація;
- вентиляція та опалення;
- обладнання основних та підсобних приміщень;
- організація харчування;
- організація медичного обслуговування;
- санітарно-гігієнічне виховання;
- самообслуговування.
- проводився контроль за безпекою обладнання, приладів, хімічних реактивів,
навчально-наочних посібників;
- проводилася нарада при директорові «Про результати дотримання санітарно-гігієнічних норм у навчальному закладі протягом І семестру 2016 – 2017 навчального року»
- відбулося засідання загальних зборів «Про хід виконання Колективного договору між адміністрацією та трудовим колективом навчального закладу у 2016 році»;
- складені плани роботі з ОП та ПБ на наступний рік;
- проводиться перевірки знань працівників навчального закладу з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності;
- на виконання заходів щодо протипожежного огляду у школі проведено:
- перевірка наявності знаків безпеки, у разі відсутності – їх установка;
- перевірка наявності пожежного інвентарю на пожежному щиті і в кабінетах.
- учбової евакуації за сигналом "Пожежа”.

- профспілковим комітетом здійснювався контроль за виконанням вимог нормативних актів та заходів у закладі освіти з питань охорони праці.
- проводився контроль за:
- за журналом реєстрації нещасних випадків на виробництві;
- перед проведенням ремонтних робіт проводилося технічне обстеження стану та розробка плану робіт, інструктаж з працівниками;
- проводилася підготовка опалювальної системи, випробування системи опалення та отримання акта готовності тепломереж школи до нового опалювального сезону.
- складені акти-дозволи на роботу навчальних кабінетів, що підлягають оплаті;
- проведено замірів опору ізоляції електромереж та заземлення контуру;
- оновлений куточок з охорони праці.
Але поряд з позитивним у роботі з питань охорони праці, слід визначити, що у навчальному закладі не функціонує пожежна сигналізація; недостатнє бюджетне фінансування на проведення поточних ремонтів приміщень та будівлі, на придбання меблів, миючих засобів, інвентарю.
Матеріально-технічна та навчально-методична база:
Загальний стан будівель та приміщень навчального закладу
Будівля школи введена в експлуатацію у 1968 році і відповідає всім санітарним нормам і правилам. Будівельних та монтажних робіт, не передбачених технічною документацією, не проводилось.
Основне приміщення школи має 28 навчальних кабінетів, учительську та медичний кабінет, кабінет директора, кабінет заступників з НВР, комп’ютерний клас, кабінет психолога, бібліотеку, актовий зал та підсобні приміщення, які відповідають санітарно-гігієнічним вимогам. Наявні меблі згідно ростових категорій. Меблі промарковані. У школі частково діє кабінетна система навчання. Внутрішнє оздоблення приміщення відповідає психолого-гігієнічним вимогам.
Заняття у початковій школі проводяться на І та ІІ поверхах, де обладнано 10 класних кімнат.
На першому поверсі знаходиться бібліотека, площа якої складає 45,2кв.м.
На третьому поверсі розташований комп’ютерний клас.
Спортивна зала площею 254,1кв.м. Майстерні розташовано в окремій будівлі.
Щорічно проводиться поточний ремонт приміщення школи, навчальних кабінетів, спортивної зали. Ремонт приміщень загального користування виконує молодший обслуговуючий персонал.
Опалення основної будівлі здійснюється твердопаливним котлом.
Проведена заміна вікон на енергозберігаючі та планується завершення заміни.
Школа потребує оснащення пожежною автоматичною сигналізацією. та пожежними кранами. Із засобів пожежогасіння в школі наявні вогнегасники (8 штук - застарілі), пожежний щит. Щит оснащений кошмою, лопатами, баграми, сокирами, ломами, відрами.
В школі є спортивний майданчик, подвір’я для активного відпочинку дітей під час перерви. На території висаджено близько 80 декоративних та плодових дерев і кущів. На подвір’ї школи розбиті квітники, які весь час поновлюються. Належний санітарний стан території підтримується двірником та учнями під час проведення суботників, екологічних місячників.
Стан матеріально-технічного забезпечення
Навчальні кабінети забезпечені на 75% від загальної потреби. Навчальні посібники постійно оновлюються.
Спортивна зала забезпечена спортивним інвентарем недостатньо. Суттєвого оновлення потребує гімнастичний сектор.
У школі є такі навчальні кабінети:
- української мови та літератури – 1;
- хімії – 1 - не облаштований, необхідне підведення протічної води
- іноземної мови - 1;
- біології -1;
- фізики -1;
- математики - 1;
- інформатики – 1;
- комбінована майстерня – 1 – потребує ремонту;
- майстерня з обслуговуючої праці, - зроблено ремонт, потребує облаштування
- спортивна зала – 1;
- психолога – 1;
Навчальні кабінети фізики, хімії мають лаборантські кімнати, де зберігаються прилади, наочні посібники, реактиви для проведення дослідів.
Спортивний інвентар зберігається в інвентарній спортивної зали.
Станом на 01.06.2017 року з технічних засобів навчання в школі наявні:
- телевізори –2 шт.;
- комп'ютери – 19 шт.;
- сканер – 2 шт.;
- DVD плеєр - 1шт.;
- принтер – 3 шт.;
- модем – 1 шт.;
- музичний центр «Карооке» - 1 шт.;
- мультимедійний проектор 4 шт
Шкільна їдальня частково забезпечена меблями, посудом, має 80 посадкових місць.
В наявності:
- холодильник – 1 шт.
- дві електроплити, ;
- водонагрівач (бойлер) – 1 шт.
Все наявне електрообладнання буфету заземлене. Стан їдальні відповідає санітарним нормам.
Школою та структурним підрозділом АСМ складено угоду про медичне обслуговування школярів. В школі діє медичний кабінет, де зберігається аптечка першої допомоги, є в наявності необхідне обладнання.
Контроль за станом здоров'я здійснює медична сестра Штремпел Т.П.
В медичному кабінеті зберігаються медичні картки на всіх учнів.
Фінансове забезпечення діяльності закладу:
У 2016-2017 н.р. на покращення матеріально-технічної бази закладу було залучено –
бюджетні
1) вугілля - 255 600,00грн.
3) дрова – 33 922,00 грн.
5) канцтовари – 2 000,00 грн.
6)журнали – 2 300 грн.
7)медикаменти - 3 352 грн.
8) для поточного ремонту (вапно, гіпс для шпаклівки, фарба, клей для плитки) –10 000,00грн.
9)послуги – 20 000,0грн. (Укртелеком, вивіз сміття, інтернет, бухгалтерські програми, дератизація, ремонт комп’ютерної техніки);
9) меблі – парти – 13 876,00грн.;
стінка -
ремонт кришок для парт – 10 976 грн.
10)окремі статті кошторису – оплата водопостачання, водовідведення та електроенергії;
позабюджетні кошти
вікна металопластикові -5-А клас та поточні ремонти класних приміщень за спонсорські кошти батьків – ВЕЛИКЕ СПАСИБІ!
Категорія: Шкільні заходи | Переглядів: 920 | Додав: javtuslola