Приветствую Вас Гість | RSS
Регистрация | Вход

Темы для Юкоз


Форма входу

Альбоми
Шкільні заходи [140]
Заходи бібліотеки [14]
Шкільні лінійки [10]
Учнівське самоврядування [3]

Пошук

Календар
«  Червень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Архів записів

Головна » 2016 » Червень » 17 » Звіт директора школи перед громадськістю
14:39
Звіт директора школи перед громадськістю
http://www.uafile.org/595252
Звіт

директора Солотвинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1

Солотвинської селищної ради Тячівського району Закарпатської області

Явтушенко-Руснак Лоліти Іванівни

про роботу педколективу

за 2015-2016 навчальний рік

 

         Шановні присутні! Закінчився навчальний рік і тому ми зібралися сьогодні, щоб зробити певні підсумки роботи педагогічного колективу школи та заслухати щорічний звіт директора школи перед батьківською громадськістю.   (слайд 1)

Підвищення рівня організації навчально-виховного процесу

         Керуючись положеннями Конституції України, Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Національною державною програмою «Освіта», Національною доктриною розвитку освіти, Положенням «Про порядок звітування керівників дошкільних, загальношкільних та професійно-технічних навчальних закладів перед педагогічним колективом та громадськістю», у 2015-2016 н.р. педагогічний колектив Солотвинської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 спрямував свою роботу над науково-методичною проблемою: «Створення умов для розвитку креативної  особистості шляхом використання інноваційних технологій та методів навчання», що сприяло досягненню мети навчально-виховного процесу: формування конкурентно-спроможної, соціально-активної, культурної та духовно багатої особистості учня. (слайд 2)

         Упродовж 2015-2016 навчального року робота педколективу була спрямована на особистісно-зорієнтоване навчання і виховання школярів. Велика увага у школі приділялась охопленню дітей навчанням. Станом на 1 вересня 2015 року до навчання приступили 467 учнів. Протягом року з різних причин (переважно через зміну місця проживання зі школи вибуло 21 учень та прибуло 9 учнів. На кінець навчального року кількість учнів 455. На даний час випущено зі школи 26 учнів 11-их класів, 42 учнів 9-их класів, поступило заяв від батьків 63 майбутніх першокласників.

        У школі існує певна система роботи щодо профільного навчання. У 8-9 класах проводиться допрофільна підготовка. З цією метою була налагоджена робота курсів за вибором та факультативів: іноземна мова, російська мова, математика.  Враховуючи потреби учнів, бажання батьків та можливості школи у 10-11 класах учні відвідують міжшкільний навчально-виробничий комбінат, де вони здобувають навички з автосправи, інформатики, швейної справи та кулінарії. (слайд 3)

        У 2015-2016 н.р. у 2 – 11 класах школи навчалося 409 учнів, які закінчили начальний рік із такими результатами:

на високому рівні (10-12 балів) – 42 учні

на достатньому рівні (7-9 балів) – 155 учнів

на середньому рівні (4-6 балів) – 145 учнів

отримали Похвальні листи – 39 учнів

отримали Похвальні грамоти – 6 учнів

1 учень – Роман Влада отримала свідоцтво з відзнакою

1 учень Куривчак Тарас отримав срібну медаль за високі досягнення у навчанні. (слайд 4-5)

      У школі сформований  та щорічно оновлюється банк даних «Обдаровані діти» та створені необхідні умови для розкриття потенціальних можливостей дітей. Розвинута інфраструктура спецкурсів, факультативів, гуртків є невід’ємною складовою успіху в підготовці учнів школи до участі у Всеукраїнських олімпіадах з базових предметів, міжнародних конкурсах. (слайд 6)

      За минулий рік учні школи отримали 11 призових місць на районних олімпіадах.(у 2014-2015 н.р. – 9 призерів)  (слайд 7)

     Учні 11-А класу Куривчак Тарас, Нікуліна Олена, Влад Марта, 11-Б класу Кріцак Юліан та учениця 9-А класу Негре Луїза стала призером І (районного) етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН України, та 2-оє  учнів школи Куривчак Тарас (ІІІ місце) та Кріцак Юліан (ІІ місце) стали призерами ІІ (обласного) етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН України.

 

   Сьогодні навчальний заклад – це передусім простір життя учня, де він здійснює перші кроки життєтворчості, готується до самостійної участі у соціальній діяльності, самоствердження.

   Творчий розвиток дитини завжди був і залишається пріоритетним напрямком освітянської діяльності. Педагоги нашої школи постійно працюють над вдосконаленням існуючих та розвитком інноваційних форм виховної роботи з учнівською молоддю. Ці завдання успішно реалізовуються під час позакласної роботи класів, яка об’єднує школярів усіх вікових груп конкурсними програмами та заходами.

   Педагоги прагнуть вибудувати виховний простір так, щоб він сприяв гармонізації особистості, глибоко усвідомлюють, що соціальна адаптація учнів, розуміння ними своїх прав та свідомого виконання обов’язків у значній мірі залежить від правильно визначених та обраних шляхів реалізації виховного процесу. Тому пріоритетними питаннями у виховній роботі школи залишається забезпечення всебічного розвитку особистості, сприяння її самовихованню й самореалізації, спрямування їх у своїй діяльності керуватися загальнолюдськими цінностями, глибоко розуміти традиції свого народу. У зв'язку з цим виховна діяльність школи була спрямована згідно напрямків основних орієнтирів виховання:

-       робота з соціального захисту учнів;

-       морально-правове виховання;

-       робота з профілактики правопорушень, злочинів, бродяжництва серед неповнолітніх;

-       робота з охорони життя і здоров’я учнів;

-       громадянське виховання;

-       військово-патріотичне виховання;

-       родинно-сімейне виховання,

-       трудове навчання та профорієнтація;

-       художньо-естетичне виховання;

-       екологічне виховання;

-       формування здорового способу життя;

-       учнівське самоврядування.

   «Школа і сім’я – грані співдружності» - під таким девізом живе і працює педагогічний колектив нашої школи. Близько 94% учнів школи щорічно беруть участь у виховних заходах різних напрямів і рівнів. Виховна робота спрямована на розвиток індивідуальності і разом з тим розрахована на велику кількість виховних заходів. Різноманітні форми виховної роботи дозволяють виявити ознаки загальної творчої обдарованості, що притаманні деяким дітям.

   За період 2015-2016 навчального року учні школи приймали участь у благодійній діяльності. Так в ході благодійних акцій «Від серця до серця» та «Метелик» добровільно пожертвувано 738 гривень, які було адресно перераховано Мукачівській обласній дитячій лікарні та в Київський центр реабілітації онкохворих дітей, в ході учнівської акції «Лист солдату в зону АТО» разом із пасхальними кошиками (зібрані продукти харчування, м’ясні консерви) було відправлено в зону АТО.

    Педколективом школи значна увага приділяється вирішенню проблеми зайнятості дітей у позаурочний час. Підтвердженню цьому є значна охопленість дітей різними видами гурткової та позашкільної роботи – це робота гуртків: хоровий та вокальний (участь у підготовці та проведенні різних свят), фотогурток (участь у районних та обласних конкурсах, оформлення стендів у школі), гурток військово-патріотичного виховання, шаховий гурток, про роботу якого висвітлено у районній пресі та на обласному телебаченні, нажаль  припинив роботу хореографічний гурток, але ми працюємо над тим, щоб відновити цей напрямок роботи.

    Школа співпрацює з позашкільними навчальними закладами, зокрема Солотвинською дитячою школою мистецтв, учні є учасниками і переможцями районних, обласних та міжнародних конкурсів. Гордістю школи є і спортсмени ДЮСШ – це гандболісти та футболісти, які також є переможцями районних та обласних змагань. З великим задоволенням учні відвідують секції східних єдиноборств та боксу. Таким чином можу стверджувати, що спортивний зал школи не пустує, а в ньому постійно працюють спортивні секції. (навіть існує певне суперництво між тренерами за час роботи в ньому) Хтось може звинуватити мене, що я приписую вдачі інших структур нашому колективу, але ми працюємо над розвитком всебічно розвинутої особистості, тож тільки співпраця допомагає досягати успіхів.

      Хочу назвати найбільш успішних учнів нашої школи, переможців районних та обласних конкурсів:

      Она  Юрій – 2-А клас – переможець районних та призер обласного фотоконкурсу;

      Назарович Юліанна – 6-А та Коренга Валентина – 7-Б переможці районного фотоконкурсу;

      Негре Луїза – 9-А клас – переможець районного конкурсу «Мої права»;

      Ціпле Вірджінія – 9-Б клас – переможець районного конкурсу «В ім’я кохання»;

      Учні 1-А та 4-А класу – переможці районного конкурсу колядок «Різдвяна зірка»

      Звичайно успіхи дітей – це цілеспрямована робота педагогів: Розман В.А., Ціпле М.О., Гучканюк Ю.М., Лумей О.Я. та інших творчих педагогічних працівників школи.

Упродовж 2015-2016 н.р. у школі були проведені наступні заходи:

http://www.uafile.org/500305

http://www.uafile.org/595252


Категорія: Шкільні заходи | Переглядів: 394 | Додав: hruwovo