Приветствую Вас Гість | RSS
Регистрация | Вход

Темы для Юкоз


Форма входу

Альбоми
Шкільні заходи [140]
Заходи бібліотеки [14]
Шкільні лінійки [10]
Учнівське самоврядування [3]

Пошук

Календар
«  Червень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Архів записів

Головна » 2015 » Червень » 22 » Звіт директора школи перед громадськістю
16:50
Звіт директора школи перед громадськістю


ЗВІТ

директора Солотвинської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1

Солотвинської селищної ради, Тячівського району

Закарпатської області Явтушенко Лоліти Іванівни про свою діяльність

на посаді протягом 2014 - 2015 навчального року 

          (слайд 1)  Шановні присутні! Закінчився навчальний рік і тому ми зібралися сьогодні, щоб зробити певні підсумки роботи колективу школи, оцінити діяльність директора на посаді протягом 2014 - 2015 навчального року.

           На цих загальних зборах ми керуємося Положенням про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів  перед педагогічним колективом та громадськістю, щодо своєї діяльності на посаді протягом навчального року.

           Як директор школи, у своїй діяльності протягом звітного періоду, я керувалася Статутом школи, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов’язками директора школи, законодавством України, іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.

Загальна інформація про школу

         (слайд 2) Солотвинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 є комунальною  власністю Солотвинської селищної ради Тячівського району Закарпатської області. Управління та фінансування здійснюється управлінням освіти Тячівської РДА, якому делеговані відповідні повноваження. Будівля школи прийнята в експлуатацію 1968 року, земельна ділянка яка належить школі має площу 2 га. У 2014 - 2015 навчальному році працювало 38 педагогічних працівників та 14 працівників з числа обслуговуючого персоналу. Навчання завершило 483 учні у 23 класах комплектах, середня наповнюваність класів становить 21 учень. 

Кадрове забезпечення

           (слайд 3) У 2014 - 2015 навчальному році штатними працівниками Солотвинська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 була забезпечена на 100%. Розстановка педагогів здійснюється відповідно до фахової освіти педпрацівників. При підборі нових кадрів (навіть обслуговуючого персоналу) враховується фахова підготовка, особисті та колективні якості, працездатність, інші характеристики. Час диктує все нові і нові вимоги до вчителя, тому доречним зараз є вміння працювати з комп’ютером, оргтехнікою. Перспектива в освіті така, що років через п’ять вчитель, який не володіє навичками роботи на комп’ютері та не використовує їх у своїй діяльності, не буде відповідати освітнім вимогам, та не зможе ефективно забезпечувати навчально - виховний процес з учнями. Адміністрація школи показує приклад усім вчителям - не тільки директор, секретар, а й заступники, психолог непогано володіють навичками роботи з оргтехнікою.

            (слайд 4) Якісний склад педагогічних працівників є суттєвим. Значна частина педколективу, а це 16 учителів - має вищу кваліфікаційну категорію та 16 - звання „Старший вчитель”, що говорить про значний досвід колективу.

            У розрізі базових дисциплін ситуація з укомплектованістю педагогічними кадрами має такий вигляд: середнє тижневе навантаження педагогічних працівників по школі становить 20 год.

Методична робота

             (слайд  5) У школі діє певна система методичної роботи. Її сітка створена на діагностичній основі. Вже не один рік педколектив працює над проблемою „Виховання креативної особистості  ”. Керівництво методичною роботою здійснювала методична рада, яка працює на базі шкільного методичного кабінету.

               До реалізації завдань методичної роботи активно залучаються вчителі, які мають педагогічне звання  та вищу кваліфікаційну категорію. Вони є керівниками шкільних методичних об’єднань, творчих груп, наставниками молодих учителів. За їх активної участі проходять предметні тижні, методичні засідання тощо. В організації науково - методичної роботи з педагогічними кадрами школи результативно використовуються можливості шкільного методичного кабінету ( кабінет заступника директора з НВР), де сконцентровані нормативні документи про освіту, програми з базових дисциплін, матеріали з досвіду роботи кожного вчителя, матеріали діяльності шкільних методичних об’єднань, науково - методична та психолого - педагогічна література, зразки оформлення шкільної документації, матеріалів про різноманітні конкурси, технічні засоби ( копіювальна техніка), тощо.

              (слайд 6) У школі працювали м/о вчителів початкових класів,  вчителів - філологів; математики і фізики; вчителів природничих дисциплін; вчителів фізкультури,  трудового навчання і ЗВ; вчителів іноземної мови. Результативною була робота всіх методичних об’єднань. Учителі проводили відкриті уроки, виховні заходи, ділились досвідом роботи по проблемах, зросла їх педагогічна майстерність. Внаслідок чого рівень навчальних досягнень учнів школи оцінюється задовільними показниками.

               Учителі школи йдуть в ногу з життям. Широко впроваджуються у практику інноваційні технології, суть яких полягає в тому, що навчання відбувається шляхом взаємодії всіх, хто навчається. З кожним роком нові інформаційні технології на уроках впроваджує все більше і більше педагогів школи. Використовуються у навчально - виховному процесі також  технології продуктивного навчання.

               У 2014 - 2015 навчальному році атестувалося 6 учителів. За результатами атестації 1 вчителю підтверджено ІІ кваліфікаційну категорію, 2 учителям встановлено кваліфікаційну категорію „спеціаліст вищої категорії”, 3 підтверджено кваліфікаційну категорію „спеціаліст вищої категорії”, 1 присвоєно звання „Старший вчитель”.

               Педагоги школи активно залучаються до роботи у районних семінарах, засіданнях творчих груп , науково - практичних конференціях тощо. Так, на базі школи у жовтні 2014 року на високому рівні пройшов обласний семінар з математики, в листопаді вчитель географії Розман В.А. прийняв активну участь у проведенні обласного семінару з географії.

              Аналіз якісного складу та освітнього рівня педагогічних працівників школи дозволяють зробити висновок про можливість проведення навчально - виховного процесу на високому рівні.

Навчальна діяльність учнів

              Протягом 2014 - 2015 навчального року робота педколективу була спрямована на особистісно - зорієнтоване навчання  і виховання школярів. Велика увага у школі приділяється охопленню дітей навчанням. Станом на 1 вересня 2014 року до першого класу були залучені всі діти, яким виповнилося 6 років, а це 61 учень 1-го класу, 30 учнів 10-х класів. На кінець навчального року  25 учнів 11-х класів  та 48 учнів 9-го класу успішно склали державну підсумкову атестацію та отримали документи про освіту.

             ( слайд 7)  Учні нашої школи традиційно активні учасники міжнародних конкурсів. Цього року учасниками конкурсу юних знавців математики „Кенгуру” - 46 учасники. На цьогорічний конкурс МАН було подано  роботи, 6 з яких визнано кращими, це робота з секцій:психологія, всесвітня історія, історичне краєзнавство, правознавство. На республіканському історичному конкурсі наші учні зайняли два перших місця. Велика заслуга в цьому вчителів, які готували дітей до конкурсу, рецензували наукові роботи : Тракслер К.Я. та  Квітка М.М.

               Досить хороші показники участі наших школярів у районних олімпіадах. Хороші показники мають учнів з математики, фізики, географії, економіки, російської мови, французької мови.

               За підсумками навчального року учні школи показали задовільний рівень досягнень. З 422 учнів 2-11 класів високий рівень показали 50 учнів (11,8 %), достатній 135 учнів (32 %), середній рівень 162 учнів ( 38,4%), початковий рівень 71 учнів (18,8 %), не атестовано 5 учнів (1,8 %).


Категорія: Шкільні заходи | Переглядів: 1868 | Додав: hruwovo